Leírás
Ebben a felvilágosító forrásmunkában Cynthia Ulrich Tobias bemutatja azon tanulási stílusok jellemzõit, amelyek révén a gyermekek az õket körülvevõ világot értelmezik. Mihelyst a szülõk és a tanárok megértik e megközelítésbeli eltéréseket, sokkal érdemlegesebb segítséget tudnak nyújtani gyermekeiknek a nehezen értelmezhetõ fogalmak megértésében, a tanulók órai motiváltságának növelésében és erõs oldalaik hatékonyabb hasznosításában. Például a szókincsfejlesztés terén egyes gyermekeknél a szókártyák, másoknál a verbális gyakorlatok, míg a harmadik csoportnál a szavakhoz kapcsolt mozdulatsorok segítik a jelentés felidézését. Ha felismeri a gyermekek tanulási preferenciáit, sokkal hatékonyabban és eredményesebben tud majd bánni velük! Tobias munkája alapvetõ olvasmány minden olyan szülõ és tanár számára, aki igazán érdekelt gyermekei vagy tanítványai iskolai sikerében. A könyvben tárgyalt fogalmak hatékony eszköztárat nyújtanak a gyermekek tevékenységének optimalizálásához. A fiatalok sikereit úgy segíthetjük elõ a legeredményesebben, ha megértjük: Így tanulnak õk.