Szállítás és fizetés

Szállítási idő:
    A megrendelt árut (ha van a bolti raktárunkon!)  munkanapokon a készlet erejéig 24 órán belül útnak indítjuk.

 A munkaszüneti (szombat, vasárnap) és ünnepnap beérkezett megrendeléseket legkorábban a megrendelést követő első vagy második munkanapon teljesítjük.
    Ha esetleg nem kapna visszaigazolást 2 munkanapon belül, kérjük, keressen minket email-ben (konyv.goodnews@gmail.com), vagy telefonon.(06/1/322-3253)
    Amennyiben az áru a megrendelés leadásakor nincs raktáron, munkatársunk kapcsolatba lép a megrendelővel, (email-ben vagy telefonon) és egyezteti a szállítás lehetséges legkorábbi időpontját.

3. Magyarország területén kívüli (külföldi) címekre is vállalunk szállítást. 


Szállítási költségek

Április 1-től két futárszolgálat közül is választhat.

Amennyiben az MPL postaszolgáltatást választja, akkor a költségek nem változnak. 

 

-      Banki előre utalás vagy Bankkártyás fizetés esetén a szállítási díj:  1.990-Ft (súlytól független)

-       Utánvétel esetén: utánvételi díj 350-Ft, + 1.990-Ft alapdíj. = 2.340-Ft  (súlytól független)

-       Csomagautomata - ha csomagját a kiválasztott Automatából veszi át: 1.790-Ft amennyiben előre kifizeti a rendelését!!!

-      MPL Csomagpont, vagy Postán maradó: Ha csomagját kiválasztott Postaponton, vagy helyi Postán szeretné átvenni: 1790 Ft

 

 

HA a GLS futárszolgálatot választja, akkor a költségek az alábbiak szerint módosulnak 2025 április 1-től:

 

-      Banki előre utalás vagy Bankkártyás fizetés esetén a szállítási díj:  2600-Ft (súlytól független)

-       Utánvétel esetén: utánvételi díj 350-Ft, + 2600-Ft alapdíj. = 2950-Ft  (súlytól független)

-       Csomagautomata - ha csomagját a kiválasztott automatából veszi át: 2400-Ft amennyiben előre kifizeti a rendelését!!!

-      GLS Csomagpont:  Ha csomagját kiválasztott csomagponton szeretné átvenni: 2400 Ft

 

Szállítással kapcsolatos információk

Amennyiben küldeményét a GLS futárszolgálat végzi akkor reklamáció esetén ezen a számon tudja elérni őket:  06-29-88-67-00,  +36-20-890-0660. A  küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a GLS felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

 

Fizetési lehetőségek:

1. Személyesen a boltunkban, személyes átvételt választva a honlapunkon készpénzzel vagy bankkártyával.

2. Banki előre utalással az alábbi bankszámlaszámra: 11707024-20381350 

3. Bankkártyás fizetéssel Simple Pay vagy Pay Pal.

4. Utánvétel (a Futárnak kell fizetni készpénzzel vagy bankkártyával) Amennyiben ezt az opciót választja, Ön tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Megrendelése fizetési kötelezettséggel jár. Amennyiben csomagját nem veszi át, a jövőben csak előre fizetéssel fogadjuk rendelését.

A rendelés leadása közben a rendszer, automatikusan feltünteti Önnek a termékhez hozzáadandó szállítási díjat is!

A rendszer folyamatosan tájékoztatja rendelése állapotáról.

Külföldről az alábbi  IBAN számlára lehet fizetni: HU-71 1170 7024 2038 1350 00000000

 

Bankkártyával vagy hitelkártyával történő fizetés feltételei:

Good News Könyvesbolt a Simple Pay által biztosított Simple Pay kártya elfogadási lehetőséget alkalmazza, biztonságos, SSL protokoll használatával.

Bankkártyás fizetéskor, (bármilyen bankkártyával fizethet, amit a Simple pay elfogad!) Önt átirányítjuk a Simple Pay fizetőoldalára (simplepay.hu), és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik - nem a mi weboldalunkon - , a legnagyobb biztonság érdekében. Ebből következően az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatait, számát, lejárati dátumát mi semmilyen formában nem birtokoljuk, abba betekintést csak a Bank nyerhet. 

A bankkártyával vagy hitelkártyával történő fizetéshez szüksége lesz a kártyájára, illetve az azon lévő alábbi adatokra: 
- Kártyaszám
 (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám) 
- Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám) 
- Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye: CVV2, vagy CVC2) Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni. 

Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:
.  MasterCard (dombornyomott)
• Visa (dombornyomott)
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az Simple Pay bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt a Simple Pay oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is Simple Pay fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul. 

 Sikertelen kézbesítés:

Amennyiben nem sikerül elsőre a kézbesítés, akkor a Futár megpróbál kapcsolatba lépni Önnel telefonon vagy email-ben.
Ha a küldemény átvétele nem történik meg az arra biztosított időn belül, akkor azt a Futárszolgálat visszaszállítja a Könyvesboltnak.

Elállási jog:
A 45/2014 (II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül, számla ellenében.
A termékeket csak sértetlen állapotban a számla, vagy annak másolata ellenében 14 napon belül tudjuk becserélni . Elállás esetén, ha az áru  nem rendeltetésszerű használatból eredően megsérül, a Good News kft. követelheti kárának megtérítését. A sértetlen termék visszaküldésének költsége a Megrendelőt terheli. Az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni. A sérült, hibás kiadványokat minden esetben visszacseréljük.

Kapcsolat:
Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak a következő elérhetőségeken:

Good News Ügyfélszolgálat
konyv.goodnews@gmail.com
+3613223253 (munkanapokon: 10 - 18-ig)
Good News Kft.
1073 Budapest, Dob u. 74.

Képviselők: Kenéz Barna és Tünde ügyvezető igazgatók
Székhely: 1073 Budapest, Dob u. 74.
Adószám: 12166592-2-42
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-561022 (bejegyezve a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság által)

Szolgáltató adatkezelés nyilvántartási azonosítója: NAIH-102595/2016