| | |
   Főoldal » Katalógus » Szállítás - Fizetés Kereső:
Good News - TOP 5
 1
 2 1
 3
 4
 5
OTP kártya elfogadás

Szállítás - Fizetés

SZÁLLÍTÁS - FIZETÉS

Az alábbiakban ismertetjük Önnek a házhoz szállítás díjait.

(Ön dönthet a rendelése közben, hogy az utánvételt vagy a bankkártyás fizetést választja.)  Az utánvételnél a Futárnak kell majd fizetni a csomagért, a bankkártyás fizetés esetén, pedig a rendelése végén, előre kell fizetnie.

 

1. A szállítási költség (utánvétel) esetén: (készpénzben a Futárnak)

-   0 - 3kg-ig: csak 990-Ft (kb. 6-9db átlag méretű könyv)
 
-   3 - 5kg között   1.200-Ft
 
-  5 - 10kg között  1.300-Ft
 
- 10 - 15kg között 1.350-Ft
 
- 15 - 20kg között 1.400-Ft

- 20 - 25 kg között 1.500-Ft

- 25 - 30 kg között 1700 Ft
 

2. szállítási költség (bankkártyás fizetés) esetén: 

-   0 - 3kg-ig:  csak  890-Ft (kb. 6-9db átlag méretű könyv)
 
-   3 - 5kg között       950-Ft
 
-   5 - 10kg között  1.050-Ft
 
- 10 - 15kg között  1.150-Ft
 
- 15 - 20kg között  1.250-Ft

- 20 - 25kg között  1.350-Ft

- 25 - 30kg között  1500-Ft

_________________________________________________________________________________________________________
 

Szállítási és fizetési feltételek:

1. Internetes boltunkban a minimális rendelés összege: 1.000-ft. (1.000-ft alatti rendeléseket
    automatikusan nem engedi tovább a rendszer) Kérjük, ezt vegye Ön is figyelembe a rendelésénél!

    A raktáron lévő könyvek szállítási határideje 1-2 munkanap. A munkanapokon 14 óráig leadott
    rendeléseket a következő munkanapon, (a pénteken 18 óráig leadottakat hétfőn, a hétvégi
    rendeléseket pedig a következő hét hétfőjén) postázzuk. 


2. A kiválasztott áru mellett feltüntetett ár a bruttó vételár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t is. 
    A megrendelt árut munkanapokon a készlet erejéig: 24 órán belül útnak indítjuk.
   (A munkaszüneti (szombat, vasárnap) és ünnepnap beérkezett megrendeléseket legkorábban a
    megrendelést követő első vagy második munkanapon teljesítjük.)

    Ha esetleg nem kapna visszaigazolást 2 munkanapon belül, kérjük keressen minket e-mailben,
    vagy telefonon.(06/1/322-3253)

    Amennyiben az áru a megrendelés leadásakor nincs raktáron, munkatársunk kapcsolatba lép a
    megrendelővel, (e-mailben) és egyezteti a szállítás lehetséges legkorábbi időpontját.


3. MINDEN internetes megrendelésre: 0 - 10% kedvezményt adunk Önnek! (*Ha valami ez alól kivételt
    képez, akkor azt külön jelezzük!)


4. Magyarország területén kívüli (külföldi) címekre is vállalunk szállítást. Lásd "Külföldi szállítás"
    menüpont alatt.



Fizetési feltételek:
A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget a fizetési lehetőségek választása alapján bankkártyával is kiegyenlítheti:
1. a vásárlást követően, (Bankkártyával)
2. vagy a csomag átvételekor utánvétel a Futárnak fizethet.

A csomagban minden esetben megtalálja a megrendeléséhez tartozó számlát.


Bankkártyával vagy hitelkártyával történő fizetés feltételei:

Good News Könyvesbolt az OTP Bank Nyrt. által biztosított OTPDirektkártya elfogadási lehetőséget alkalmazza, biztonságos, SSL protokoll használatával.

Bankkártyás fizetéskor, Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára (otpdirekt.hu), és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik - nem a mi weboldalunkon - , a legnagyobb biztonság érdekében. Ebből következően az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatait, számát, lejárati dátumát mi semmilyen formában nem birtokoljuk, abba betekintést csak a Bank nyerhet. 

A bankkártyával vagy hitelkártyával történő fizetéshez szüksége lesz a kártyájára, illetve az azon lévő alábbi adatokra: 
- Kártyaszám
 (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám) 
- Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám) 
- Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye: CVV2, vagy CVC2) Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni. 

Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:
.  MasterCard (dombornyomott)
• Visa (dombornyomott)
• American Express (dombornyomott)
• Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul. 

Sikertelen kézbesítés:
Amennyiben nem sikerül elsőre a kézbesítés, akkor a Futár megpróbál kapcsolatba lépni Önnel telefonon vagy email-ben.
Ha a küldemény átvétele nem történik meg az arra biztosított időn belül, akkor azt a Futárszolgálat visszaszállítja a Könyvesboltnak.

Elállási jog:
A 45/2014 (II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül (számla ellenében).
A termékeket csak a sértetlen állapotban a számla, vagy annak másolata ellenében 14 napon belül tudjuk becserélni . Elállás esetén, ha az áru a nem rendeltetésszerű használatból eredően megsérül, a Good News követelheti kárának megtérítését. A sértetlen termék visszaküldésének költsége a Megrendelőt terheli. Az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni. A sérült, hibás kiadványokat mindenesetben visszacseréljük.

Garancia:
Az Ön által megrendelt könyvekre és egyéb árucikkekre a Good News minőségi garanciát vállal. Ez azt jelenti, hogy ha a megrendelt könyv nyomdai hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt Önnek természetesen díjmentesen kicseréljük. Ehhez Önnek elég befáradnia az üzletünkbe, vagy visszaküldenie a címünkre, a mi költségünkre. Kérjük, a számlát, vagy annak másolatát vigye magával, vagy tegye be a csomagba! Ha már nem található a készletünkben hibátlan példány, Önnek lehetősége van másik könyvet választani a hibás helyett. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a könyv vételárát visszatérítjük Önnek.

Ha Önnek esetleg nem tetszik a könyv vagy nem felel meg a megrendelt könyv, és másra szeretné kicserélni, akkor ezt szintén megteheti az üzletünkben díjmentesen, vagy postafordultával az internetes áruházon keresztül is, de sajnos ebben az esetben a postai költséget nem tudjuk vállalni. A könyv árát nem tudjuk visszatéríteni, annak értékét teljes egészében szíveskedjen levásárolni! Az áruházban szereplő kiadványok adatait a lehető legnagyobb gondossággal ellenőrizzük, de az esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk, a tévedés jogát fenntartjuk.

Oldalainkon megjelenő információk a Good News Kft. tulajdonát képezik. Az anyagok kizárólag személyes, nem kereskedelmi célú használata engedélyezett. Az itt található anyagokat a látogató nem jogosult módosítani, újra előállítani, nyilvánosan közzétenni, előadni, terjeszteni, illetve egyéb módon a nyilvánosságot szolgáló vagy kereskedelmi célzattal felhasználni. Adatainkat a legnagyobb gondosság mellett állítottuk össze, de az esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk.

Kapcsolat
Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak a következő elérhetőségeken:

Good News Ügyfélszolgálat
konyv@goodnews.hu
+36-1-322-32-53 (munkanapokon: 10 - 18-ig)
Good News Kft.
1073 Budapest, Dob u. 74.

Képviselő: Kenéz Barna ügyvezető igazgató
Székhely: 1073 Budapest, Dob u. 74.
Adószám: 12166592-2-42
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-561022 (bejegyezve a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság által)

Szolgáltató adatkezelés nyilvántartási azonosítója: NAIH-102595/2016

Tovább

;